Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Creative Company Conference

Wat is er nodig om de crisis te doorstaan? Keihard bezuinigen is een basisreactie. Maar beter om te blijven innoveren.

Economische teruggang zorgt voor grote veranderingen in de markt. Reden genoeg om je te scholen in innovatie, creativiteit en daar vooral ook je personeel in te betrekken, stelt de organisatie van de Creative Company Conference – een netwerkevent met 600 ondernemers en veel inspirerende sprekers.

 

Google

Onder de sprekers toppers als Global Business Speaker of the Year – Ken Robinson -, de oprichter van Tcho – chocolademakers volgens Silicon Valley – en Ji Lee – creatief directeur van Google Creative Labs.

 

Netwerken

Daarnaast volop break-out en netwerksessies. Onder andere over innovatie in de crisis, creativiteit en financiering & ondernemerschap in het onderwijs. Verder kunt u pitchen voor een vakundige jury van investeerders, experts en ondernemers. De beste pitch wint de Creative Amsterdam Award – ondernemersadvies ter waarde van 25.000 euro.

 

Wekelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

De Creative Company Conference vindt plaats op 26 mei 2009. Een ticket kost 695 euro, het programma vindt u na de klik.