Sprout magazine September 2011

Sprout cover September 2011

In dit nummer onder andere:

Neem een abonnement - Blader online door - Bekijk op iPad

Column Richard Branson

Column Richard Branson

Richard Branson beantwoord vragen van lezers. Dit keer gaat hij in op een gewetensvraag. Lees verder

Frozz haalt Amerikaanse ijshype naar Nederland

Frozz haalt Amerikaanse ijshype naar Nederland

De ondernemende zusjes Mei-Lan (44) en Mei-Lin (41) Ang hebben frozen yoghurt in Nederland geïntroduceerd. Hun ambitie is om er een all-year round product van te maken. Lees verder

5 jaar buienradar

5 jaar buienradar

Samen met zijn broers stond Edwin Rijkaart aan de wieg van twee succesvolle formules: Beurs.nl en Buienradar. Beide werden voor een aardig bedrag verkocht aan respectievelijk Reed Elsevier en RTL. Een terugblik. Lees verder

Peer Swinkels: zo, nu eerst eens een...merkstyling

  • 29 sep 2011
  • -
  • (0)
  • -
  • merk
Peer Swinkels: zo, nu eerst eens een...merkstyling

Een challenger noemt Bavaria zichzelf. Marketingdirecteur Peer Swinkels is zevende generatie in het familiebedrijf. Tussen Dutch Dresses, Mickey Rourke en Hugh Hefner door, loodste hij de brouwer door een rigoureuze merkrestyling.  Lees verder


« Eerdere edities
 
Volg Sprout

 
Volg Sprout