Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Binnenkomen bij ‘s werelds grootste retailer

Het hoogste doel van clubvoetballers is het winnen van de Champion's League. Voor ondernemers is dat het halen van de schappen van Wal-Mart. Wie een plaatsje afdwingt bij de supermarktreus is binnen. Maar er gaat wel een hectische periode aan vooraf.

Colin Roche kan erover meepraten. De uitvinder van een ergonomische pen kreeg van het megaconcern dertig dagen om te bewijzen dat zijn product Wal-Mart-waardig was. Een hele opgave, want de supermarktreus accepteert alleen bodemprijzen.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Jaarlijks zijn er 10.000 ondernemers die proberen een plaatsje te veroveren in de winkels van Wal-Mart. Slechts 2 procent lukt het ook. Succesvolle toegang wordt daarom terecht gezien als het vinden van de heilige graal. Lees Roche’s verhaal in Startup Journal.