Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

deHuisdrukker vergeet onderbuikgevoel

De ondernemers uit de Challenger 50 kijken terug op afgelopen jaar, en voorspellen de trends voor 2010. Wat is hun woord van 2009, en hoe hard sloeg de crisis toe? Vandaag Ramon van Wingerden, deHuisdrukker: “ICT is altijd bíjna klaar…”

Wat gaat groot worden in 2010?
Integratie Social Media met B2B. Social Media wordt Business Media.

 

Wat heb je geleerd in 2009? ICT is altijd bijna klaar!

 

Wat was de grootste flop in 2009? Niet mijn onderbuikgevoel gevolgd!

 

Wat is jouw woord van 2009? PrintSpace.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wat is afgelopen jaar het mooiste dat je voor je personeel hebt gedaan? Voor iedereen een iPhone besteld (antwoord van het personeel!)

Hoe hard heeft de crisis je onderneming geraakt? Groei is 50% geweest, dit had 100% moeten zijn.