Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Drie strategieën naar mond-tot-mond

Geen betere reclame dan mond-tot-mond reclame. Hoe krijg je klanten zover dat ze over je praten?

Wekelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.
  1. Bereik de trendsetters: iedere markt kent zijn trendwatchers. Bereik hen en je bereikt hun volgers. Stel je daarom open voor commentaar. Dat kan het best online. De meest actieve mailers zijn uw fans, nodig ze uit op het bedrijf en maak ze tot ambassadeur.
  2. Bereik de pers: laat over u schrijven. Redactioneel onafhankelijke berichten zijn een stuk vertrouwenwekkender dan advertenties. Zoek de redacteuren die het meest over uw branche schrijven en verleidt hen tot het schrijven van een artikel.
  3. Zet viral marketing in: iedereen kent ze wel, die grappige filmpjes op internet met een verborgen productboodschap. Hoe leuker ze zijn hoe meer ze doorgestuurd worden. Denk ook eens aan een goede online actie.

 

Lees meer over mond-tot-mond op Entrepreneur.com.