Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Succes klant hangt af van jouw inzicht in de business

CRM ondersteunt processen in de verkoop, marketing en (klanten)service van bedrijven. Er zijn verschillende mogelijkheden om nog beter, sneller en flexibeler te werken. "Daardoor beschikken werknemers over de meest recente informatie die er is, zelfs als ze onderweg zijn"

Dit artikel is buiten de verantwoordelijkheid van de redactie tot stand gekomen.

In vier vragen legt Danielle Webbers, Marketing Coördinator Benelux van CRM software bedrijf update, uit waar ze voor staan, wat ze doen en waarom ze daar goed in zijn.

1. Wat doet update, jouw bedrijf?

“Al meer dan 20 jaar weten klanten en partners update software te waarderen als leverancier en ontwikkelaar van branchespecifieke Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen. Update CRM ondersteunt de snelle en flexibele optimalisering van processen in de verkoop, marketing en (klanten)service bij (inter)nationaal opererende bedrijven. Wereldwijd heeft onze software circa 170.000 gebruikers in meer dan 1.500 ondernemingen.”

2.Waar richtten jullie je op?

“Voor de sectoren industrie, life sciences en financiële dienstverlening biedt update CRM standaard brancheoplossingen die betrekking hebben op alle belangrijke CRM-processen en dus garant staan voor een hoge acceptatiegraad onder gebruikers. Wij richten ons voornamelijk op de doelen van onze klanten, zodat zij precies met die functies kunnen starten die onmiddellijk tot resultaat leiden. Na de start worden zij permanent begeleid door een vast contactpersoon tijdens de verdere ontwikkeling van hun CRM-strategie.”

3. Welke oplossingen bieden jullie?

“Met ons nieuwe revolution concept kunnen wij onze CRM-oplossing nog sneller en gemakkelijker implementeren. update CRM is verkrijgbaar als SaaS-versie, gehost door IBM, of als interne oplossing en biedt hiermee maximale flexibiliteit, zowel wat betreft gebruik als financiering. Naast CRM-software beschikken we over diverse uitbreidingsmogelijkheden, waarvan wij er twee willen uitlichten:”

Mobiele CRM
“De juiste informatie op het juiste moment hebben biedt een zeer groot voordeel voor zakelijk succes. De mobiele oplossingen voor een breed pakket mobiele toestellen biedt teamleden snelle toegang tot jouw gegevens, ongeacht waar ze zijn. Daardoor beschikken ze over de meest recente informatie die er is, zelfs als ze onderweg zijn. Naast de al reeds beschikbare mobile & touch update CRM-oplossingen wordt binnenkort de update CRMpad gelanceerd, speciaal voor op de Apple iPad.”

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Social CRM
“De Social CRM Tool, COSMIC, geeft een overzicht van hoe gebruikers over jouw bedrijf of producten praten op de Social Media platformen. Met Social Media-analyses en interactiefuncties die volledig in de operationele CRM-applicatie zijn geïntegreerd, breidt COSMIC de functionaliteit van de CRM-oplossing uit om inzicht te krijgen in relevante trends en de behoeften van de klant, en daar de juiste acties op te ondernemen.”

4. Wat is het onderscheidend vermogen van deze producten?

“Je kunt het succes van een klant pas bevorderen als je inzicht hebt in zijn business. Branchespecifieke kennis en specialisatie in alle sectoren zijn de wezenlijke bouwstenen van onze bedrijfsfilosofie; van productontwikkeling tot en met de begeleiding van klanten. Industriespecifieke eisen worden van tevoren afgedekt met voorgeconfigureerde brancheoplossingen voor de sectoren industrie, life sciences en de financiële dienstverlening.”

Op de beurs Business Software Expo op 25 april 2012 in Rotterdam kun je nader kennis maken met de CRM-software van update.