Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Fresh online: Simone van Nuland, www.2ttoys.nl

"2T-Toys is een succesbedrijf: ik begon in 2004 met achthonderd euro en in 2009 draaien we een omzet van één miljoen. Het begon toen ik Fisherprice-artikelen voor onze zoons zocht en ontdekte dat het goedkoper was om dat speelgoed in het buitenland te bestellen, mits ik zo'n veertig dozen afnam. Het resterende speelgoed verkocht ik via Marktplaats en Ebay. 2T-Toys onderscheidt zich nu met speelgoed dat niet in Nederlandse speelgoedwinkels ligt, met name van Lego en Playmobil.

De site wordt snel gevonden; 2T-Toys heeft een hoge ranking in Google. We hebben nog drie sites geopend, zodat mensen vaak bij ons uitkomen. Bovendien krijgen we veel bezoekers via Marktplaats. Daar plaats ik nog steeds advertenties: gratis publiciteit!

 

Het belangrijkste voor een goede webwinkel is snelle communicatie met de klant, per telefoon of email. En een gastenboek is belangrijk: laat ook de negatieve reacties staan, mits die redelijk zijn, natuurlijk.

 

Rond de feestdagen is het weer topdrukte. Met zes man werken we dag en nacht om alle orders de deur uit te krijgen. Het is heel belangrijk dat dat goed gaat: als je het in december verknoeit, komen mensen volgend jaar niet terug.

 

Ik zou heel graag een offline winkel openen. Veel klanten zijn volwassen verzamelaars, het zou leuk zijn als die elkaar in onze winkel ontmoeten en een kop koffie kunnen drinken.”

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Door Hester van de Kaa