Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Het einde van The New Boys Network (column)

In De Grens van Gieling analyseert hoofdredacteur Remy Ludo Gieling een week vol ondernemerschap in binnen- en buitenland. Deze week een vooruitblik op het komende magazine en de herintrede van een oude slogan.

Je herkent het vast: je staat in een groep, bedenkt een geniale opmerking en de hele groep valt stil. Grap mislukt, wellicht wat schaamrood en het gesprek gaat verder. Dit is ongeveer hoe de introductie van de Sprout slogan: The New Boys Network is verlopen: het had goede intenties, maar een magere afloop.

Ik kan daarom met gepaste trots vertellen dat The New Boys Network in de prullenbak ligt en er niet meer uitkomt. Want ondanks de goede bedoelingen (we waren tegen de Old Boys, die het succes moeten hebben van papa en zijn netwerk), is een grap je die moet uitleggen per definitie mislukt. Daarom gaan we back to basics, waar we tien jaar lang plezier van hebben gehad: Sprout, Inspireert Ondernemers.

Want dat is wat wij doen: ondernemers inspireren, informeren en verbinden. Dat doen we via deze website, het magazine en de maandelijkse events. Ik wil een knieval maken voor eenieder die zich niet kon identificeren met The New Boys Network en wil je van van harte uitnodigen om een jaar na dato weer bij deze club van ambitieuze, eigenzinnige topondernemers te komen.

Want is met de komst van Sprout, Inspireert Ondernemers het netwerk minder belangrijk geworden? Nee, we geloven nog steeds heilig dat je door samen te ondernemen verder kunt komen. We gaan het on- en offline netwerk uitbreiden en optimaliseren, zodat je als Sprout Member meer mogelijkheden krijgt om jezelf en je bedrijf te profileren en in contact te komen met andere ondernemers.

Het komende nummer van Sprout Magazine valt komende donderdag op de mat en bevat weer 86-pagina’s vol inspiratie die je nieuwe inzichten geeft om nog beter te ondernemen. Zo spreken we drie vaders die een succesvol bedrijf runnen met jonge kinderen, nemen we een kijkje achter de schermen bij Young Capital, spreken we met Nicolas Brusson over de Europese groeistrategie van BlaBlaCar en leren we over de opkomende miljardenindustrie die FinTech heet.

Bovendien verschijnt het magazine nu ook digitaal, zodat je onderweg of op vakantie deze en oude Sprouts eenvoudig kunt teruglezen.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

We horen graag wat je ervan vindt, bekijk hieronder vast de preview.