In samenwerking met NUzakelijk
Consumenten konden met de applicatie al onder meer samen gamen, een PayPal-verbinding opzetten en browserbladwijzers, locaties en Wikipedia-pagina’s delen. Door Twitter, Quora, Amazon en Groupon toe te voegen, zijn gebruikers nu ook in staat om snel tweets, vragen en (groeps)aanbiedingen te delen en te bespreken.
Fastcompany
Het Amerikaanse entrepreneursmagazine FastCompany is vooral enthousiast over de toevoeging van Groupon. “Dat geeft nieuwe energie aan de term ‘social buying’.” In een reactie geeft oprichter Shai Magmizof aan dat de integratie van Groupon in een telefoon- of chatgesprek ervoor kan zorgen dat iemand makkelijker personen kan overtuigen zich aan te melden voor een aanbieding. Wanneer iemand genoeg mensen weet te verzamelen voor een Groupon-deal, wordt de aanbieding voor deze persoon gratis.
4500 Downloads
Tot nog toe hebben bijna 4500 mensen Innobell gedownload. Uit gebruikersgegevens, die de startup vrijgaf, blijkt dat het delen van locaties en contactinformatie en het spelen van games de meest gebruikte services zijn. Ongeveer 400 personen hebben volgens het bedrijf de PayPall-connectie getest. Of Innobell echt een succes wordt, hangt echter sterk af van het aantal gebruikers dat het bedrijf in de toekomst weet aan te trekken.