Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Jort Kelder moet De Pers verbeteren

De voormalige hoofdredacteur van Quote gaat eens kritisch naar De Pers kijken. Hoe maak je een krant nu aantrekkelijk voor adverteerders?

Samen met zijn oude vormgever, Durk Hattink, moet Kelder de gratis krant wat toegankelijker maken. En dat is nodig. Advertenties zijn een zeldzame verschijning in De Pers.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Bijna een jaar geleden schreven we hier dat Kelder met investeerder Marcel Boekhoorn een gratis krant wilde beginnen. Dat is nooit van de grond gekomen, maar zo komt Kelder toch nog in de wereld van de gratis kranten terecht.

Ook wil De Pers, waar Marcel Boekhoorn in investeerde, een zaterdageditie uit gaan brengen. Alles voor de grootste oplage. Zo wordt de krant ook al huis-aan-huis bezorgd.