Winkelmand

Geen producten in je winkelwagen.

Super Bowl-reclames: Zo verkoopt Christopher Walken een auto (en sokken)

Reclamemakers betaalden dit jaar 166.666 dollar per seconde om te mogen adverteren rondom de Super Bowl. 'Walken Closet' met Christopher Walken is een van de hoogtepunten.

Vrijwillig reclame kijken is geen straf als bedrijven kosten noch moeite sparen om hun publiek te verleiden. Kia strikte Christopher Walken. De acteur maakt – en passant – ook reclame maakt voor het hippe sokkenmerk Stance, de Mascolori van de sokkenwereld. “Not a bad cameo, at all”, zegt Ad Week met gevoel voor understatement.

Het eveneens Koreaanse Hyundai laat vader en dochter het werk doen:

LG spant met Liam Neeson ook een beroemde acteur voor zijn karretje: 

Nog een filmster dan: Willem Dafoe speelt een chagrijnige Marilyn Monroe:

Niet alleen grote bedrijven krijgen een podium; dit is de commercial van Death Wish Coffee (‘strongly caffeinated’):

En zo prijs je een truck met externe speakers aan:

Budweiser trekt dit jaar indrukwekkend van leer tegen rijden onder invloed:

Mexicaanse avocado’s – in de ruimte: 

De commercial van Mountain Dew is niet in tekst te vatten:

Websitebouwer Squarespace laat zich van zijn dope kant zien:

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Amazon (Echo) geeft een feestje met o.a. Alec Baldwin en Missy Elliot

Nog niet uitgekeken? 10 toppers om het af te leren: