De 11-jarige directrice wist haar ouders te overtuigen door vol te houden. Ze ging zelf de haarverzorgingsproducten verkopen aan klasgenoten. Ook moeder Archer werd ingeschakeld op de salesafdeling. Zij vond een afzetmarkt bij collega’s op het werk. Na twee jaar heeft Leanna haar ouders achter zich. Papa Archer zorgde dat al het nodige papierwerk in orde kwam.
Het geheim van het product zit in de samenstelling van de ingrediënten. Ze baseert zich hiervoor op een recept van haar grootmoeder. Dit middeltje had wonderen verricht op haar vlechten, dus waarom niet bij anderen. Inmiddels krijgt het jonge ondernemertje ongeveer twintig bestellingen per dag binnen, zowel van particulieren als kapsalons.
Maar Leanna heeft meer in haar mars. Met haar ondernemerservaring wil ze ook andere kinderen motiveren om voor zichzelf te starten. Zo houdt ze deze zondag bijvoorbeeld een toespraak op een jeugdforum voor jonge ondernemers. Haar motivatie: “Ik wil andere kinderen inspireren, want wie weet wat voor goede ideeën iedereen nog heeft waar anders nooit iets mee zal gebeuren. Als zij hun ouders kunnen overtuigen net zoals ik heb gedaan, dan kunnen er nog hele mooie dingen gebeuren”.