Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Ondernemers ontevreden over ABN Amro-Fortis

Een meerderheid van de ondernemers die klant zijn bij de samengestelde bank ABN Amro-Fortis zijn ontevreden over de dienstverlening. De Rabobank scoort beter.

Netwerkevenementenbureau Orbizznet ondervroeg 600 ondernemers naar hun ervaringen met de economische crisis. Uit de antwoorden blijkt dat 47 procent bankiert bij de samengestelde bank ABN Amro-Fortis.

 

Waarom zou u zich kunnen afvragen, want maar liefst 61 procent van deze groep geeft aan ontevreden te zijn over de dienstverlening.

 

Dat doet concurrent Rabobank beter. Hier is 73 procent wél tevreden over de dienstverlening. De ondervraagde ondernemers geven aan dat de bank begrip toont voor hun situatie, goed contact met hen heeft en dat de kredietverlening op een goede manier doorgaat. Wel heeft Rabobank minder klanten onder de ondervraagde ondernemers: 27 procent.

Wekelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Orbizznet heeft voornamelijk haar eigen leden gevraagd en heeft geen vergelijkbare cijfers verzameld over andere banken.