Wat gaat groot worden in 2010, wat worden trends?
E-shoppen en betalen via je gsm.
Wie is je ondernemersheld van 2009, en waarom?
Eckhart Tolle vanwege zijn inzicht in het begrip ‘emotie’. We hoeven niet te weten wie we zijn, maar we moeten het voelen!
Wie wordt de held van 2010, en waarom?
D66. Niet vanuit persoonlijke overtuiging, maar omdat ze een goed scorende leider hebben.
Wat heb je geleerd in 2009?
Dat integriteit ten koste van jezelf kan gaan, maar zich op lange termijn altijd terugverdient.
Wat was de grootste flop in 2009?
Nagenoeg alle verkeersmaatregelen, begrotingen, ideeën. Kost heel veel geld, zonder dat het iets heeft opgeleverd. Tijd voor daadkracht!
Wat zijn je plannen voor 2010?
Meer passie en spontaniteit, minder breinballast.
Wat is jouw woord van 2009?
Pingen
Hoe hard heeft de (krediet)crisis je onderneming geraakt?
Niet!
Welke ondernemer heeft je teleurgesteld in 2009?
De krantensector in het algemeen. Te ambtelijk…