Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Ondernemersheld 2009: Eckhart Tolle

De ondernemers uit de Challenger 50 kijken terug op afgelopen jaar, en voorspellen de trends voor 2010. Wat is hun woord van 2009, en hoe hard sloeg de crisis toe? Vandaag Didie Schackmann, Yayayes: “In 2010 meer passie en spontaniteit, minder breinballast.”

Wat gaat groot worden in 2010, wat worden trends?

E-shoppen en betalen via je gsm.

 

Wie is je ondernemersheld van 2009, en waarom?

Eckhart Tolle vanwege zijn inzicht in het begrip ‘emotie’. We hoeven niet te weten wie we zijn, maar we moeten het voelen!

Wie wordt de held van 2010, en waarom?

D66. Niet vanuit persoonlijke overtuiging, maar omdat ze een goed scorende leider hebben.

 

Wat heb je geleerd in 2009?

Dat integriteit ten koste van jezelf kan gaan, maar zich op lange termijn altijd terugverdient.

 

Wat was de grootste flop in 2009?

Nagenoeg alle verkeersmaatregelen, begrotingen, ideeën. Kost heel veel geld, zonder dat het iets heeft opgeleverd. Tijd voor daadkracht!

 

Wat zijn je plannen voor 2010?

Meer passie en spontaniteit, minder breinballast.

 

Wat is jouw woord van 2009?

Pingen

 

Hoe hard heeft de (krediet)crisis je onderneming geraakt?

Niet!

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Welke ondernemer heeft je teleurgesteld in 2009?

De krantensector in het algemeen. Te ambtelijk…