Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Boeken om te scoren met social media

Je weet dat je er iets mee moet, dat 'social media' waar iedereen het over heeft. Zonder Facebook, LinkedIn, Hyves en Twitter ben je als ondernemer ten dode opgeschreven. In de slideshow vijf boeken om te scoren met social media.

 

Scoren met social media

Scoren met Social Media bespreekt niet alleen de belangrijkste netwerken, websites en platforms, maar geeft ook aan welke voor jou nuttig kunnen zijn. Het boek is bij uitstek geschikt om beginners kennis te laten maken met de beginselen en de kracht van social media. Daarnaast biedt het praktische handvatten voor wie al ervaring met social media heeft, maar ze structureler wil inzetten binnen de organisatie.

Bron: Managementboek

Bestel dit boek online.

Pakket: De kleine dummies Google, Twitter en LinkedIn

Internetmarketing voor Dummies
Is Twitter voor jou nog onbekend terrein, maar wil je wel graag de tweets lezen van vrienden en beroemdheden? Met dit boekje leer je hoe je een account aanmaakt, volgers krijgt en zelf interessante Twitteraars kunt gaan volgen, zoals je favoriete artiest, sporter of acteur. Ook maak je kennis met alle handige Twittertools en krijg je tips voor zakelijk Twitteren.

Persoonlijk netwerken voor Dummies
Een netwerk opbouwen kan flink lastig zijn, maar met LinkedIn wordt het je een stuk gemakkelijker gemaakt. In dit boekje leer je hoe je deze populaire netwerksite efficiënt en doelgericht kunt gebruiken. Zo kun je LinkedIn inzetten bij het vinden van een baan en bij recruitment, maar ook deelnemen aan discussies en evenementen aankondigen. Dus maak een profiel aan en ga aan de slag met LinkedIn!

Slimmer zoeken dankzij gevorderde zoektechnieken
Zoeken met Google is toch simpel? Dat klopt! Wat veel mensen echter niet weten is dat je veel sneller antwoord kunt krijgen op je vragen. Om de kracht van Google optimaal te benutten leer je in dit boekje snel, gericht en efficiënt zoeken aan de hand van talloze trucs. Ontdek verborgen functies als de ingebouwde rekenmachine, de reisplanner en de afbeeldingenzoeker en duik in de fascinerende wereld van Google Maps, Street View en Google Earth.

Bron: Managementboek

Bestel dit pakket online.

De nieuwe regels van social media

Om in de nieuwe mediajungle te kunnen overleven moeten de regels van old school-marketing worden losgelaten. ‘De nieuwe regels van social media’ biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne.

Bron: Managementboek

Bestel dit boek online.

Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken?

Een netwerk waarop je kunt terugvallen of verder bouwen, is altijd onontbeerlijk. Het internet heeft nieuwe mogelijkheden gebracht en de website bij uitstek op professioneel vlak om dat te ondersteunen is LinkedIn. In ‘Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken’ laat netwerkexpert Jan Vermeiren niet enkel zien waarom LinkedIn voor ieder van ons zo’n krachtig hulpmiddel is, maar geeft hij ook een kort stappenplan mee dat iedereen direct kan toepassen zodat ze onmiddellijk resultaten zien.

Bron: Managementboek

Bestel dit boek online.

Zakelijk twitteren voor beginners

Wil je ook zakelijk profiteren van de mogelijkheden van Twitter? In dit boek lees je hoe je met consumenten en zakenrelaties communiceert, hoe je jouw netwerk snel en makkelijk uitbreidt en hoe je een unieke online identiteit ontwikkelt. Een onmisbaar handboek voor iedereen die de mogelijkheden van onze netwerkeconomie wil benutten.

Wekelijks de nieuwsbrief van Werk en Leven ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Bron: Managementboek

Bestel dit boek online.