Winkelmand

Geen producten in je winkelwagen.

PressDoc

Marc Köhlbrugge (22 -rechts) en Stefan Borsje (25 -links) Sinds: 2009 Omzet: niet openbaar Challenger omdat: ‘Wij een product maken dat onweerstaanbaar is. Als je het eenmaal hebt gebruikt, kun je niet meer zonder’ Met bijna duizend PressDocs in het eerste half jaar lijkt PressDoc een gat in de markt te hebben gevonden. Met de website willen oprichters Marc Köhlbrugge, Stefan Borsje en The Next Web bedrijven een online tool geven om met persberichten online media te bereiken. “PressDoc begeleidt ze middels een interface niet alleen bij het schrijven van een persbericht, ook geeft zij inzicht in wat er met het persbericht is gebeurd. Wie heeft het opgepakt? Wie heeft het geretweet?”, schetst Köhlbrugge. De mannen zijn aangenaam verrast door het succes in de beginmaanden. Verbeterpunten zijn er ook. “Nu lijkt de lay-out van alle persberichten nog sterk op elkaar, zodat PressDoc een soort keurmerk wordt. Maar wij willen bedrijven ook iets meer ruimte geven om de look and feel aan te passen.” Een persbericht aanmaken kost tien euro. "Daarmee zijn we toegankelijk voor de mkb’ers. Maar ook grotere bedrijven als Heinz en ING zien de voordelen van een online persbericht.”  

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.