Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

De mooiste Valentijn inhakers

Valentijnsdag, een prima gelegenheid om eens flink op in te haken. Zeker als je business draait om wenskaarten, bloemen, vliegen en, uhmm... verzekeren? Sprout verzamelde de creatiefste Valentijn-inhakers van dit seizoen.

1. Greetz

Greetz, de Nederlandse wenskaartensite, schakelt massa’s krachten bij om alle Valentijnsberichten de deur uit te krijgen. Dat gaat blijkbaar niet altijd vlekkeloos, maar het resultaat telt, lijkt deze commercial te vertellen. 

 

2. Schwarzkopf 

Hoe maak je reclame voor een haarkleurtje? Schwarzkopf doet het fraai, met een commercial voor Nectra Color, getiteld, ‘You – a declaration of love’. Met als uitsmijter: ‘love creaties beauty, not only on Valentine’s day.’

3. Heineken

Heineken, meester in (het laten maken van) sociale mediacampagnes, heeft in de VS een ingenieuze inhaker. Dames kunnen voor Valentijn hun geliefde een Date in a Box-doos sturen. Dat kluisje gaat alleen open met een code die vriendlief pas krijgt zodra hij zijn gevoelens openbaart via Instagram. Klinkt nog best ingewikkeld.

:

4. Aids fonds

Natuurlijk mag je ook met minder lollige boodschappen inhaken op een feestje. Aids associëren we nog altijd met sex, en die heeft weer vaak te maken met liefde. En daaraan zitten weer andere haken en ogen. Het Aidsfonds introduceert de Dutch Kiss, die een lans breekt voor de tolerantie waar Nederland zo beroemd om is. 

5. Bijenkorf

Mooie stunt van de Bijenkorf: een blind date via de etalage. Met een lucky devil die Katja Schuurman als tafeldame treft. Met dik glas ertussen, dat wel.

6. KLM

Vliegt je Valentijn op 14 februari met KLM? Dan regelt de blauwe vliegmaatschappij een verrassing aan boord. Met KLM Wannagives, een cadeauservice die de rest van het jaar ook in de lucht is en waar te weinig mensen van weten.

 

Zelf

Iedereen met liefdesverdriet kan rond Valentijnsdag online een beroep doen op een team van gebroken-hart-deskundigen van Zelf, een label van verzekeraar Reaal. Zij kijken hoe de liefdesschade het beste vergoed kan worden en sturen direct een passende schadevergoeding op. Van Netflix-abonnementen om een weekend lang te cocoonen met een doos tissues, gelukspoppetjess die het tij doen keren of een online kattenfilmpje. De polis is gratis af te sluiten

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

http://www.gebrokenhartverzekering.nl/