Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Vavoom

Jan Kessels (29) Sinds 2010 Omzet niet openbaar Challenger omdat: het herenondermode modieus maakt. De herenonderbroek was ooit een stuk textiel dat onder de broek werd gedragen. Niks minder, maar zeker ook niets meer. Tegenwoordig heeft de tijdgeest ook op dat stuk huidbedekking grip gekregen. Mannen willen geen witte, knellende onderbroek meer, maar een kledingstuk dat voldoet aan de laatste mode. En te midden van het landschap dat bestaat uit traditionele ondermodemerken is er nu een nieuw gespecialiseerd herenmodemerk opgestaan: Vavoom. Deze herenboxers kennen een opvallend waistband-design, worden vervaardigd uit ‘lekkere stofjes’ en kennen een totaal vernieuwde pasvorm. “Zodra je je eerste Vavoom-boxershort hebt gedragen, wil je geen ander mannenondergoed meer”, stelt oprichter Jan Kessels. De opvallende site van Vavoom en de oogstrelende collectie krijgen ondertussen prima reacties van klanten. Kessel: “We kunnen niet wachten om de verkoop uit te breiden naar winkels en andere webshops. Ieder half jaar komen we met een nieuwe collectie toponderbroeken met mooie designs, waarbij de pasvorm voorop staat.”  

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.