Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Slappe knieën bij start-ups

Nederlandse internet start-ups moeten naar Europa kijken, niet alleen naar de interne markt. "Als je bestaanrecht wilt hebben, moet je je ook op het buitenland richten."

Twee investeerders bekritiseren op de website van Emerce de slappe knieën van internet start-ups.
Guido van Nispen, Dutch Creative Industry Fund (DCIF) zegt: “Waarom kiezen bedrijven er niet voor om direct een Engelstalige versie van een site of dienst te maken? Waarom is er bijvoorbeeld geen Engelstalige versie van Skoeps?”
Frans Blommestein van het investeringsfonds Lowland Capital: “Het is verstandig voor bedrijven om meteen Europees te denken. Als je wilt groeien, moet je niet te lang wachten met een stap om internationaal te gaan.”

Lees over het succes van eBuddy dat wel groot denkt op Emerce.

 

En zo slecht doen we het nou ook weer niet. Nederlandse thuiswinkels draaiden een omzet van 1,8 miljard euro – een stijging van 11,4%