Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Verdien meer met je webshop

Bezoekcijfers zijn geen graadmeter voor internetsucces. Om te weten hoe goed uw website het doet moet u vooral op de concurrentie letten.

Een internationaal team van internetexperts weet waarom de ene webshop het goed doet en de andere niet. Websites zijn te veel bezig met bezoekcijfers – dat is geen graadmeter voor succes, stellen de onderzoekers. Dergelijke statistische informatie moet gecombineerd worden met het aantal verkopen.

 

Smal assortiment

Wekelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Belangrijkste conclusies: maak het assortiment niet te breed. Offline kunt u gerust veel producten onder één dak aanbieden. Online klanten zoeken veel specifieker – ieder product heeft zijn eigen winkel.

Wilt u weten hoe goed u het werkelijk doet? Kijk dan naar de concurrent. Verkoopt u beter of minstens zo goed, dan bent u een succesvolle webwinkelier.