Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Zakelijk bellen te duur

Ondernemers bellen vaak duurder dan consumenten. Vooral telecomprovider Telfort maakt het bont: een zakelijke bundel is zo’n 50% duurder dan een gewone belbundel.

In De Telegraaf verdedigt Telfort zich. Marketing manager Jimmy Wind legt uit dat een zakelijke beller zijn bundel anders gebruikt. “Men is minder bezig met de bundel.” Het bellen buiten de bundel is dan ook goedkoper voor zakelijke gebruikers. Bovendien kunnen zij voor 5 euro per maand extra gratis bellen met hun collega’s en standaard goedkoper bellen naar vaste lijnen.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Toch geeft Wind toe dat het zeker voor MKB’ers interessanter kan zijn om een sim-only abonnement voor de consumentenmarkt te kiezen. Ook dit abonnement kan op naam van de zaak worden gezet, mits een uittreksel van de Kamer van Koophandel wordt verstrekt.