De komende vijf jaar zet het bedrijf in op een omzetgroei van 65 miljoen euro naar honderd miljoen euro.
Vorig jaar had Sprout een uitgebreid interview met Zuivelhoeve-oprichter Gerjhan Roerink. Lees hier het volledige artikel.
Geen producten in de winkelwagen.
.
.
De Zuivelhoeve - bekend van de Boer'n Yoghurt - gaat naar Duitsland. De zuivelfabrikant zet daarvoor een nieuw merk in de markt - Meierhof. De nieuwe melkproducten moeten de omzet in Duitsland verhogen van vijf naar veertig miljoen euro.
De komende vijf jaar zet het bedrijf in op een omzetgroei van 65 miljoen euro naar honderd miljoen euro.
Vorig jaar had Sprout een uitgebreid interview met Zuivelhoeve-oprichter Gerjhan Roerink. Lees hier het volledige artikel.
De redactie van MT/Sprout is altijd op zoek naar mooie verhalen over startups, scaleups, management en leiderschap. Tips, ideeën, aanbevelingen? Mail naar [email protected]