ALLSAFE Mini-Opslag opent in Den Haag, Arnhem en Sittard

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:21:22

Persbericht -   PERSBERICHT ALLSAFE Mini-Opslag opent in Den Haag, Arnhem en Sittard ’s Graveland, 15 september 2016…Het gaat hard bij ALLSAFE Mini-Opslag:...

ALLSAFE Mini-Opslag opent in Den Haag, Arnhem en Sittard

’s Graveland, 15 september 2016…Het gaat hard bij ALLSAFE Mini-Opslag: deze Nederlandse aanbieder van opslagruimte startte deze maand in Den Haag, Arnhem en Sittard en er zijn dit najaar nog meer openingen te verwachten o.a. in Eindhoven en Amersfoort. Het bedrijf speelt hiermee in op de sterk groeiende vraag naar externe opslagruimte vanuit zowel het bedrijfsleven als de particuliere sector. Belangrijke criteria die een rol spelen bij de keuze voor de juiste opslagpartner zijn goede bereikbaarheid, 24/7 toegankelijkheid, unieke beveiliging per opslagruimte en landelijke spreiding. Met haar zestien vestigingen verdeeld over het hele land speelt ALLSAFE nu ook op dit laatste criterium in!

Trend: decentraal

“We onderscheiden verschillende typen vraag vanuit de zakelijke markt”, zo meldt Eric Stubbé, CEO bij ALLSAFE. “Er is een trend gaande waarbij landelijk opererende bedrijven ook decentraal gaan werken. Het is bijvoorbeeld handiger om voorraden op een goed bereikbaar distributiepunt op te slaan, waarvandaan deze hun weg vinden naar de eindgebruiker. ALLSAFE biedt bedrijven als het ware een mini-magazijn dicht bij huis of werkgebied . Omdat de units 24/7 toegankelijk en goed beveiligd zijn is dit een prima oplossing”. Ook technische dienstverleners blijken baat te hebben bij de opslagdienst: “De mecanicien hoeft niet helemaal naar het hoofdkantoor om een reserve-onderdeel op te halen, hij haalt zijn benodigdheden uit de opslag bij ALLSAFE”.

ZZP: opslag buiten de deur

Een andere ontwikkeling is de opkomst van de ZZP-er. “Er komen telkens meer kantoren-aan-huis bij, waarbij huisraad extern wordt opgeslagen en soms archief- en kantoorspullen ook. Wij komen de ZZP-er bovendien extra tegemoet met een kvk-inschrijving-service, waarbij we goederen in ontvangst nemen en pakketten verzenden”. Maar ook het MKB heeft vaak behoefte aan extra plek voor archief- en kantoorspullen. “Met de opening van de nieuwe vestigingen kunnen we nu landelijke dekking bieden en meer tegemoet komen aan deze vraag. Er zijn bij ons units beschikbaar vanaf 1m3 en daarmee kunnen we iedereen van een passende ruimte voorzien. Zowel de particuliere als de zakelijke gebruiker”, vervolgt Stubbé.

Over ALLSAFE

Ruimte is een kostbaar goed, zeker in Nederland. Voor iedereen die wel wat extra ruimte kan gebruiken is er ALLSAFE Mini Opslag. Dit toonaangevende bedrijf is expert in opslag en aanverwante diensten; ALLSAFE geeft ruimte.

Perfect voor mensen en bedrijven die tijdelijk of permanent ruimte tekort komen. ALLSAFE denkt pro-actief mee door naast opslagruimte ook diensten als transport, verzekering, postbussen, goederenverzending en pakketontvangst aan te bieden.

Zo draagt het bedrijf op innovatieve, betrouwbare en voordelige wijze bij aan een ruimere leef- en woonomgeving. Het hebben van spullen wordt steeds gemakkelijker met de oplossingen van ALLSAFE. De eerste vestiging opende in 1999 in Amsterdam Westpoort, inmiddels zijn er 16 locaties door heel Nederland.

De sky is the limit: dit najaar staan o.a. nieuwe vestigingen in Eindhoven en Amersfoort gepland, volgend jaar is België aan de beurt. Bij ALLSAFE werken 55 mensen, waarvan 18 op het hoofdkantoor in ’s Gravenland.  Zie ook www.allsafe.nl.