Mobiel.nl lanceert vernieuwde webshop

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:21:24

Persbericht - Op 10 september opende Mobiel.nl, de grootste onafhankelijke aanbieder van smartphones en mobiele abonnementen in Nederland, de deuren van zijn geheel vernieuwde webshop. Zowel in visueel als in technisch opzicht is de webwinkel volledig geoptimaliseerd.

Als vervolg op de naamswijziging van Studentmobiel naar Mobiel.nl in maart, lanceert het bedrijf nu zijn nieuwe webshop. Met de nieuwe webshop is het vergelijken en afsluiten van een (sim only-) abonnement nóg gemakkelijker voor iedereen. De nieuwe huisstijl van Mobiel.nl is volledig geïntegreerd in het design.

Extra gebruiksgemak

Met het nieuwe platform legt Mobiel.nl de focus op overzichtelijkheid en gebruiksgemak voor de klant. Bij de verkoop van abonnementen en toestellen zijn er namelijk miljoenen variaties mogelijk. Door de optimalisaties presenteert Mobiel.nl het meest relevante aanbod nu nog overzichtelijker. Het vernieuwde platform zorgt er ook voor dat volgende verbeterslagen nog sneller kunnen worden gebouwd en doorgevoerd.

Een logische stap

Mobiel.nl is de afgelopen jaren explosief gegroeid. “Ons ultieme doel is dat iedereen in Nederland, die op zoek is naar een mobiel abonnement of toestel, eerst aan Mobiel.nl denkt”, vertelt eigenaar Thomas Borsboom. De nieuwe webshop is een logische stap die past bij de ambities en volwassenheid van het bedrijf.