Wist u al dat Lightwell genomineerd is voor de Accenture Innovation Awards?

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:21:26

Persbericht - PERSBERICHT MAAKT DE COMBINATIE DESIGN, DUURZAAMHEID EN SMART SOLUTIONS VAN LIGHTWELL EEN WINNAAR? LIGHTMOTION; DÓÓR NAAR DE LAATSTE RONDE VAN...

PERSBERICHT

LIGHTMOTION; DÓÓR NAAR DE LAATSTE RONDE VAN DE ACCENTURE INNOVATION AWARDS!

Amsterdam, 29 september 2016 – De Amsterdamse verlichtingsfabrikant Lightwell blinkt uit in een unieke combinatie van design, duurzaamheid, intelligentie en innovatie. Wat CEO Henk Janssen betreft is de toekomst al begonnen en dat valt op: Lightwell is met LightMotion – de innovatieve lantarenpaal die ook voorzien kan worden van WiFi en een oplaadpunt voor elektrische auto’s – doorgestoomd naar de volgende ronde van de Accenture Innovation Awards in de categorie Perfect Cities! Naast de juryprijs, die op 21 oktober wordt uitgereikt, maken deelnemende bedrijven tevens kans op de publieksprijs. De winnaar van de innovatie met de meest social votes wordt op 28 oktober bekend gemaakt. Dus kun je stemmen, stem dan mee via https://innovation-awards.nl/concept/lightmotion/

Tevens staat Lightwell op De Dag van de Openbare Ruimte 28 en 29 september  – Nederlands grootste evenement voor ontwerp, inrichting, onderhoud, en beheer van openbare ruimte – in de Jaarbeurs Utrecht. Mocht u de stand van Lightwell willen bezoeken kunt u zich via deze link registreren voor gratis toegang. http://www.openbareruimte.nl/nl/bezoeker/exposanten/details/923/lightwell.

Over Henk Janssen

Henk Janssen kwam 65 jaar geleden ter wereld in de lampenfabriek van zijn ouders aan de Amsterdamse Hemonylaan. Hij koos voor een studie Letterkunde en Spaanse talen aan de Universiteit van Amsterdam en volgde daarnaast een studie Economie aan de VU – “want daar kun je geld mee verdienen,” aldus zijn moeder. Om nóg wijzer te worden reisde de inmiddels afgestudeerde Janssen naar Chili en Peru om daar het Pacto Andino te bestuderen, in Grenoble verdiepte hij zich in de filosofie. Na allerlei omzwervingen bij diverse bedrijven werd hij CEO van de inmiddels door hem verkochte lampenfabriek en daarnaast Lecturer Change Management aan de Hogeschool van Amsterdam. Hij raakte daar zo geïnspireerd door al die jonge mensen dat hij in 2009 met een jong en bruisend team zijn bedrijf Lightwell startte.

Over Lightwell

Lightwell is een Amsterdamse verlichtingsfabrikant, wereldwijd actief met de focus op Europa, China en de USA. De bijzondere groei die Lightwell de laatste jaren doormaakt, is het resultaat van jarenlange productontwikkeling. Door zich te richten op vormgeving en intelligente verlichtingssystemen, heeft Lightwell een prominente plek weten te veroveren in de openbare verlichtingsmarkt. Zie voor meer informatie www.lightwell.eu.