Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

15 tips voor een probleemloos 2007

Er is altijd wel iets dat meer haast heeft dan met uw medewerkers om de tafel te zitten. Of om eindelijk eens de website te voorzien van de actuele informatie. 15 tips om dit jaar nog af te handelen.

Laat alle problemen achter in 2006, zodat u zich daar volgend jaar in ieder geval geen zorgen over hoeft te maken.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

1. Zorg dat alle software goed werkt
2. Evalueer uw verkopers
3. Wie zijn uw beste klanten?
4. Kom in contact met uw klanten
5. Bespreek de prestaties met uw medewerkers
6. Luister naar suggesties van uw personeel
7. Ruim het kantoor op
8. Evalueer uw marketingcampagne
9. Update de website
10. Controleer de informatie op uw visitekaartjes
11. Lees de vakbladen
12. Upgrade uw software
13. Evalueer uw verzekeringen
14. Zorg dat de rapportages actueel zijn
15. Spreek af met de accountant

Het lijstje is ook te lezen op Entrepreneur.com