Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

The Add Factory

Florentijn van den Bos (34) Sinds 2008 Omzet: 250.000 tot 300.000 euro Challenger omdat: The Add Factory met een vernieuwend concept een impuls heeft gegeven aan flexibel werken.

Flexibel werken is zo’n beetje uitgegroeid tot het nieuwe icoon van het bedrijfsleven. Ict-ondersteuning, huisvesting, telecomdiensten – ondernemingen willen niet fors investeren in dure software of een duur kantoorpand, maar zoeken oplossingen als cloud computing of het huren van flexibele werkplekken en spreek-, presentatie- of coachruimtes. Florentijn van den Bos wil met zijn The Add Factory op die vraag tegemoet komen door tijd- en plaatsonafhankelijk ondernemen laagdrempelig toegankelijk te maken. “Er bestaan partijen die flexibele werkplekken aanbieden, zoals Regus, en er zijn partijen die telefoondiensten verzorgen of softwareoplossingen willen verkopen. Dat zijn allemaal oplossingen vanuit de oude economie. Wij bieden een volledige webbased dienstverlening. Dat is stukken goedkoper en bovendien veel sneller toegankelijk.”
The Add Factory kent vier werkvelden: ict, telecom, media en huisvesting. Vooral de laatste tak maakt forse groei door. Verspreid over het land zijn er nu 27 businesscentra ingericht als flexibele werkplek, volgend jaar moet er een landelijke dekking zijn met vijftig locaties.
 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.