Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Bedelen werkt!

De drie jonge ondernemers die met de site Beste-raymond.nl geld vroegen aan Raymond Spanjar, die net Hyves aan de Telegraaf had verkocht, hebben behoorlijk gescoord met hun stunt.

 

Oké, Spanjar zelf vond het een aardige maar heeft niet direct geld overgemaakt naar Studyflow, de startup waarmee Edo van Royen, Tom van Vooren en Philippe Taminiau bouwen aan een online leeromgeving voor het oefenen van eindexamens. Maar de publiciteit die ze op het oog hadden, hebben ze gekregen.

Media

Hyped.nl, TechBusiness, onze zustersite Sprout en het Financieele Dagblad vonden beste-raymond.nl opmerkelijk genoeg om aandacht aan te besteden. 'Die aandacht kunnen ze krijgen,' schreven we. 'Studyflow is een aardig online concept dat er doordacht en gelikt uitziet, en sinds dit voorjaar gratis mogelijk biedt om examens te oefenen. De drie oprichters studeren nog aan de New Business School in Amsterdam en studyflow is een uit de hand gelopen studieproject.'

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Informals

Helemaal mooi is de aandacht die de drie hebben gekregen vanuit investeerdershoek. Edo van Royen maakt de balans op: beste-raymond.nl is door 3500 mensen bezocht en meer dan 2500 keer getweet. Daarop hebben 14 informele investeerders contact gezocht en zijn er gesprekken tot stand gekomen met 2 potentiële partners.
Graag gedaan, Edo. (Disclaimer: van wie wij voor de stunt nog nooit hadden gehoord).

Elke week het beste van TechBusiness in de mail? Vraag de nieuwsbrief aan.