Groeigeheimen: hoe je als bedrijf geld verdient met verhalen

Reclameverhalen over bedrijven, de gemiddelde lezer laat ze links liggen. Pak je het echter nét iets slimmer aan en investeer je in goede contentmarketing, dan kan zoiets je een prima verdienmodel opleveren.

Let op: dit artikel is alleen verkrijgbaar tot 12 oktober 2019, daarna gaan deze groeigeheimen terug de redactiekluis in. Word voor 12 oktober lid van Sprout om dit artikel te lezen. Huidige abonnees krijgen ‘m automatisch in de mailbox.

In deze Groeigeheimen lees je:
- Hoe je van verhalen een verdienmodel kunt maken
- Waarom je voor je branding voorbij data moet denken
- Hoe je journalisten en marketeers in één tafel krijgt

Het is een relatief nieuwe manier van marketing voeren: als bedrijf investeren in het brengen van verhalen, met als doel fans voor je bedrijf te creëren. Maar waar bericht je over? In de nieuwe editie van Groeigeheiemen duikt Sprout in de wondere wereld van de contentmarketing: hoe pas je het als bedrijf succesvol toe en wat zijn de absolute don’ts?

We spreken met experts, duiken in de voordelen van monsterblogs en ‘workflows’ en komen uiteindelijk tot tien tips om contentmarketing zo in te zetten dat jouw bedrijf erdoor zal groeien. 

Abonneer je voor het hele verhaal nu op Sprout Groeigeheimen: elke twee weken delen we niet eerder opgeschreven ervaring en kennis van de meest ambitieuze ondernemers van Nederland. 

Volg ons ook op Twitter en Facebook

Tips? Mail redactie@sprout.nl

Elke ochtend...

X
het belangrijkste ondernemernieuws in jouw mailbox? Gegarandeerd Sprout-stijl!