Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Groeigeheimen: hoe Nederlandse ondernemers miljoenen euro’s omzet maken via Instagram

In de exclusieve nieuwe Groeigeheimen-nieuwsbrief van Sprout lees je hoe Instagram de opstap kan zijn naar een miljoenenomzet. ‘We krijgen vaak honderden bestellingen binnen een paar uur naar een post.’

Let op: dit artikel is alleen verkrijgbaar tot 6 juli 2019, daarna gaan deze groeigeheimen terug de redactiekluis in. Word voor 6 juli lid van Sprout om dit artikel te lezen. Huidige abonnees krijgen ‘m automatisch in de mailbox.

In deze longread lees je:
– 
Hoe Vedder & Vedder en United Wardrobe opschalen met Instagram
– Wat Instagram inmiddels tot een serieus retailplatform maakt
– Waarom Instagram Stories belangrijker kan zijn de gewone feed
– Waarom authenticiteit nog altijd voorop moet staan

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wat is de overeenkomst tussen bikinimerk Triangl, de horloges van Rosefield en matrassen-startup Casper? Ze gebruiken allemaal Instagram als breekijzer naar een miljoenenomzet. Lees hoe twee Nederlandse ondernemers in hun voetsporen treden. De zussen Esther en Anne Vedder groeiden met behulp van Instagram uit tot de juwelier van bekend Nederland. Online marktplaats voor tweedehands kleding United Wardrobe leerde influencers hoe je weer efficiënt van je garderobe af komt. 

Meer informatie over Groeigeheimen