Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Ijzersterk merk weer uit de kast gehaald

T-Mobile brengt het eerder opgeslokte merk Ben terug op de Nederlandse markt. Na vijf jaar afwezigheid wil T-Mobile gebruik maken van de enorme naamsbekendheid van het merk.

Zelden werd een merk zo succesvol gelanceerd als Ben destijds. De verbazing was dan ook groot dat de merknaam vijf jaar geleden bij het oud vuil werd gezet. T-Mobile, dat zich had ingekocht in Ben, wilde één groot merk neerzetten.

 

Dat is wel gelukt. De telecomaanbieder is niet meer weg te denken uit de Europese markt. Maar zo aansprekend als Ben was, werd het concern nooit.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

T-Mobile gebruikt nu Ben om een doelgroep aan te spreken die door de services van T-Mobile niet werd bediend. Met Ben kunnen bellers die al een telefoon hebben goedkoop bellen met minder service. Volgens de woordvoerder sluit dit goed aan bij wat Ben deed.