Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Tassen voor de sterren

Karlijn Visser (23) runt samen met Evelyn van Hasselt (32) Goodiebag Girl. De twee vullen tassen met must haves voor exclusieve feestjes en evenementen waar veel BN’ers komen.

 

Wat houdt jullie concept in?

“Wij bemiddelen tussen merk en evenement, brengen topmerken binnen bij hun gewilde high end doelgroep. Merken moeten elkaar versterken door een goede combinatie binnen de goodiebag. Dat gebeurde vaak niet, daar kon ik me kapot aan ergeren. Een flesje Andrélon met shampoo van Aveda erbij… dat kán gewoon niet.”


Worden goodiebags in Nederland net zo’n succes als in Amerika?

“In Amerika heb je zelfs cadeaukamers, hotelsuites vol met cadeaus waar de sterren langs kunnen lopen. Nederlanders zijn iets te nuchter om in die hysterie mee te gaan. Ik denk dat mensen toch raar staan te kijken als ze vanwege hun goodiebag met een bestelbusje naar huis moeten worden gebracht.”


Hoe ziet je eigen droombag er uit?

“Enorm overdreven natuurlijk. Ik wil potten crème van La Mer, de hele geurencollectie van Chanel, een vakantie naar een beautyresort in Thailand, sieraden van Tiffany’s en een roestvrijstalen Nespresso-apparaat. En alles gepersonaliseerd, vanzelfsprekend.”


Wat zijn jullie verdere plannen?

“We willen cadeaukamers voor internationale sterren die Nederland bezoeken. Dat is hier nog nooit gedaan. Verder hopen we te gaan samenwerken met winkels die een goodiebag willen weggeven bij aankoop van een bepaald bedrag en werken we aan een pilot voor kerstpakketten. Met topmerken erin, niet zo’n lullig pak koekjes.” (AvS)

 

 

foto door: Thomas Schlijper