Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hoe je negatieve feedback incasseert als een baas

Bedrijven die kritische feedback tussen medewerkers omarmen, lossen conflicten sneller op en leren sneller van hun fouten. Maar hoe maak je van een negatieve ervaring uiteindelijk een positieve? Daar helpt deze infographic je bij. 

Feedback geven levert tijdswinst op, stelde ondernemer en groeicoach Marnix Geus eerder al eens op Sprout. En het voorkomt dat irritaties zich ophopen. Maar als mensen zich vooral aangevallen voelen, schiet feedback zijn doel voorbij. 

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Om niet te snel in de valkuil te trappen van een (te) emotionele reactie, kun je jezelf betere even vertragen en een paar seconden rustig ademhalen, is een van de acht tips uit deze infographic. Met daarin ook een praktisch plan van aanpak voor als je net een portie negatieve feedback hebt geïncasseerd.


(klik hier voor het origineel)