Jos Burgers: 'Toon nu vooral begrip voor klanten die om korting vragen'

Jos Burgers bij Webtalks

Hij schreef vijf maal toe het bestverkochte managementboek van het jaar en weet als geen ander hoe je ook in deze tijd moet omgaan met prijsdruk en effectief klanten bereikt: ‘Korting geven is een makkelijk vak’. 

De wereld om ons heen is in een paar maanden tijd volledig veranderd. Doelstellingen, groeiambities en klinkende jaarcijfers kunnen in de prullenbak. Maar deze crisis biedt ook kansen en nieuwe mogelijkheden. In een speciale 5-delige serie WebTalks praten Remy Gieling en Peter Heerschop afwisselend met uiteenlopende gasten over veerkracht, ondernemerschap en lef in deze bijzondere tijd.

Normaal gesproken verzorgt bestsellerauteur en meesterspreker Jos Burgers zo'n 150 presentaties per jaar, maar door de coronacrisis ziet zijn agenda er nu heel anders uit. Zoals Burgers het zelf zegt: ‘Van spreker ben ik getransformeerd in acteur voor een beeldscherm’. Met Gieling gaat Burgers in gesprek over het gebruik van humor, omgaan van klanten die nu korting willen en het inspelen op veranderde behoefte van klanten. ‘Ga niet uit van je huidige dienstverlening, maar vraag waarmee je klant nu geholpen zou zijn.’

Volg ons ook op Twitter en Facebook

Tips? Mail redactie@sprout.nl