Go fun yourself: dit zijn de slechtste slogans van 2014

Van FrieslandCampina en Multivlaai tot een aannemer en een eetcafé: deze bedrijven  hebben een plekje veroverd in de vermakelijke schandpaal die 'Neerlands Slechtste Slogan Verkiezing' heet. 'Go fun yourself', zou Toyota zeggen.

De initiatiefnemers van de lijst, Christine Liebrecht en Tefke van Dijk, selecteerden samen met 'een jury' de tien slechtste slogans uit 279 inzendingen.

De shortlist voor de slechtste slogan van 2014:
1. 'In-Koe-sief' - Eetcafé de Lachende koe
2. 'Always in egg-tion for you!' - Bouwhuis Enthoven
3. 'The white stuff. Are you made of it?' - Campina Boer en Land
4. 'Van die sign er niet zo veel!' - Robin Design
5. 'Een timmer timmert, een tandarts boort... maar wij zitten lekker in Velsen Noord' - aannemer Braak, Velsen
6. 'Uw kind, ook ons een zorg' - H3O Kinderdagverblijf en kinderopvang
7. 'Go fun yourself' - Toyota Aygo
8. 'Henny's Rits geeft één broek ... voor twee billen' - Henny’s Rits
9. 'Soms vergeet de koe dat die een kalf is geweest…' - Kleine-rijopleidingen.nl
10. 'Frequent Vlaaier Kaart' - Multivlaai

Vorig jaar ging de 'eer' van de allerslechtste slogan naar Jan de Cock Mode. De Tilburgse kledingzaak adverteert met de slagzin 'It's de Cock that makes the man'.

Stemmen op de winnaar van dit jaar kan nog tot en met 14 december.

Volg ons ook op Twitter en Facebook

Tips? Mail redactie@sprout.nl

Elke ochtend...

X
het belangrijkste ondernemernieuws in jouw mailbox? Gegarandeerd Sprout-stijl!