In deze ontbijtsessie gaat hoogleraar en schrijver Cor Molenaar in op de volgende vragen:
-
Wat zijn de veranderingen van het koopgedrag, de kansen en bedreigingen voor retailers/klanten?
-
Hoe ziet de toekomst eruit en wat gaat er in dit internettijdperk gebeuren?
-
Wat zijn de veranderingen van afzeteconomie naar vraageconomie en de consequenties voor marketing?
De sessie is: Interactief, inspirerend en informerend, maar ook confronterend! Na het ontbijt ontvangt u een gratis exemplaar van het boek: Het nieuwe winkelen.
Programma:
08.00 – 8.30 uur ontvangst
08.30 – 9.00 uur ontbijt
09.00 – 9.45 uur start ontbijtsessie
09.45 – 10.15 uur vragen
Data en locaties:
25 November Rotterdam
26 November Amsterdam
1 December Waalwijk
De kosten (inclusief ontbijt, sessie met Cor Molenaar en boek) bedragen 25 euro. Deze ochtendsessie is een coproductie van Management Team en RSM Erasmus University. Aanmelden kan na de klik.