Starred

Sprout family Starred

De kracht van Starred schuilt in de beknoptheid van het feedback formulier: alle vragen op één scherm, that’s it. Zo wordt feedback geven weer leuk en krijgen grote bedrijven meer respons, waarmee ze hun dienstverlening continu kunnen verbeteren.

Feedback is cruciaal voor bedrijven

Feedback van klanten is essentieel om te zien of je op het juiste spoor zit.
Helaas ben je niet het enige bedrijf met dit inzicht en wordt je klant van verschillende kanten gevraagd om feedback. Het verkrijgen van genoeg relevante feedback is daarmee nu vaak een duur en tijdrovend proces. Dus hoe kun je ervoor zorgen dat je klant kiest om jou van feedback te voorzien en verzamel je op een eenvoudige, goedkope manier relevante feedback?

Feedback kan simpel, snel en leuk zijn

Starred draait om gemak, voor jou én voor je klanten.
Bedrijven vallen hun klanten nog vaak lastig met lange vragenlijsten waar weinig of met tegenzin op wordt gereageerd. Wij zetten de nieuwe standaard met alle vragen op één scherm en de verzendknop in beeld.

Feedback is altijd up-to-date

Bedrijven verzamelen gemiddeld één keer per jaar feedback met een klanttevredenheidsonderzoek. Resultaten zijn hierdoor al snel achterhaald. Wij geloven dat feedback een non-stop proces kan zijn. Met het Starred dashboard heb je continu en realtime inzicht in de feedback van je klanten en kun je eenvoudig ontdekken wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering.

Feedback op de feedback

Wat werkt beter dan klanten laten weten dat je naar hen hebt geluisterd en verbeteringen hebt doorgevoerd op basis van hun feedback? Daarom bieden wij je de mogelijkheid om gemakkelijk de feedback-loop rond te maken. Met onze re-rating module kun je eenvoudig terugkoppelen wat je verbeterd hebt en krijgen 

Sprout gebruikt Starred voor de evaluatie van haar events, visits en om feedback te ontvangen over diverse producten en diensten. Lees meer over Starred.

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Starred. Bezoek de website.

Volg ons ook op Twitter en Facebook

Tips? Mail redactie@sprout.nl