Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Service belangrijker dan prijs

Even geen tijd voor die ene klacht? De klant blijft toch koning. Slechte service is voor eenderde van uw klantenkring een reden over te stappen naar de concurrent. 82 procent van de consumenten wil zelfs best wat meer betalen, als ze maar goed geholpen worden.

Zeker nu over elk product een recensies online kan worden nageslagen, is service het breekpunt voor de consument. Zo concluderen de onderzoekers van Right Now Technologies. Maar goed, het bedrijf verkoopt dan ook heel toevallig diensten om de klantenservice mee op te krikken.

De top drie van de grootste bronnen van frustratie zijn:

1) Telefonische menukeuzes
2) Inconsequentie informatie
3) Lange wachttijden bij de klantenservice

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

25 procent van de mannen staat nog liever in de file dan dat ze met bedrijven moeten praten die niet weten wat service is. En zelfs een op de vier Nederlanders gaat nog liever bij de schoonfamilie op bezoek.

Bent u al lid van onze nieuwsbrief?