Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Imbull

Jelle van der Bij (28) en Jochem Vroom (28) Sinds: 2008 Omzet: vertrouwelijk Challenger omdat: ‘We bieden consumenten extra korting en laten de omzet van webwinkels stijgen’ Jelle van der Bij had wel verwacht dat Actiecode.nl succesvol zou worden, maar niet dat de site zo snel zo veel bezoekers zou trekken. “Consumenten willen heel graag op een makkelijke manier korting krijgen en bedrijven zijn op zoek naar zichtbaarheid. Wij als kortingsmakelaars creëren dus een win-winsituatie”, zegt Van der Bij. Met zijn compagnon Jochem Vroom runt hij Imbull. Ze ontwikkelen onder andere kortingscodeplatforms waarop consumenten eenvoudig online kortingsbonnen kunnen vinden en gebruiken. De websites Kortingscode.net, Actiecode.nl en Kortingscode.nl trekken samen dagelijks 15.000 unieke bezoekers. Het succes komt gedeeltelijk door de inzet van social media: op Facebook hebben ze ruim 18.000 fans, op Hyves 16.000 members en op Twitter 5.500 volgers. Actiecode.nl is al uitgebreid naar Duitsland, Frankrijk, België, Engeland en de Verenigde Staten. “In totaal generen we met onze websites ruim tien miljoen extra omzet voor de deelnemende webwinkels.”  

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.