Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Doorbraak in de race naar Heartbreak High, vijand blijkt helpende hand

Vreesden we vorige week even dat de rechten voor Heartbreak High voor zijn neus zouden worden weggekaapt, deze week onthult NewBe-oprichter Jeroen Koopman dat die mysterieuze tegenspeler hem juist wilde helpen. Goed nieuws dus, en de opmaat voor een vervolg in dit spannende media-avontuur.

Stel, je wil een remake maken van een wereldberoemde tv-serie, hoe benader je dan de oorspronkelijke producent? In zijn nieuwste vlog laat NewBe-oprichter Jeroen Koopman zien hoe hij dat aanpakt met Heartbreak High. Met behulp van iemand die nota bene haar vakantie even onderbreekt.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Voormalig 25 onder de 25’er Jeroen Koopman vlogt voor Sprout over het laten groeien van zijn video-imperium NewBe, waarmee hij producties maakt voor onder andere Netflix, Red Bull en Videoland.

Bekijk ook de vorige afleveringen:
– 
Kapers op de kust: wie krijgt de rechten op Heartbreak High? 
– NewBe wil de jaren ‘90-hitserie Heartbreak High weer groot maken – maar wie heeft de rechten eigenlijk?
– Zo breng je een Nederlandse bioscoophit naar de rest van de wereld
– Zo emotioneel is de voorvertoning van een nieuwe bioscoopfilm
– Video on Demand haalt lineaire tv in, en dat is mede te danken aan deze ondernemer
– Wat is er gebeurd met de auto van Jeroen Koopman (NewBe)?
– Zo ziet het hoofdwartier van NewBe eruit
– Hoe NewBe in zee ging met onder andere Netflix, Videoland en Red Bull