GoSpooky

Tim van der Wiel (18) en Liam Tjoa (19)

Wat: reclame via Snapchat
Sinds: 2015
Omzet 2015: < 10K
Medewerkers: 2
Waar: Breukelen
Website: gospooky.com

De verkiezing van de jonge ondernemer van het jaar is gesloten! GoSpooky verzamelde 1414 likes.

Wat doet GoSpooky?

Van der Wiel: "GoSpooky is gespecialiseerd in het creëren van passende Snapchatcampagnes en -strategieën voor adverteerders. We hebben al gewerkt met grote bedrijven als Albert Heijn, Randstad, RTL Nederland, Lowlands en Zoomin.tv. Wij bieden ook een uniek analyticssysteem dat meer inzicht geeft binnen Snapchat. Dat is echt een mijlpaal: het is iets wat Snapchat zelf nog niet heeft."

"In de toekomst willen wij het eerste 'Snapchat multichannel network' oprichten en bij nog meer bedrijven Snapchat gaan integreren. De YouTube-MCN's zijn niet meer op één hand te tellen en wij willen influencers ook op Snapchat een verdienmodel bieden. Daarnaast gaan wij deze influencers coachen om zo hun Snapchat fanbase nog meer te laten groeien."

Wat maakt jouw bedrijf anders dan de rest van jouw branche?

"De gevestigde orde blijft vooral bij traditionele sociale kanalen als Facebook en Twitter. Wij nemen bedrijven vooral mee naar de volgende stap: vertical video en meer user generated content. Bedrijven moeten uit hun comfortzone stappen en hun doelgroep op een andere, creatieve, manier aanspreken."

Wat merk je van je leeftijd bij het ondernemen? 

"Wij zien het als voordeel dat we wat jonger zijn, we weten wat er in de doelgroep speelt die vooral actief is op Snapchat. Mensen zijn soms nog wat sceptisch als er twee jonge broekies op de stoep staan, maar dat slaat al snel om in respect zodra we laten zien dat we een goed verhaal en verstand van ons vak hebben."

Wat heb je nodig om jouw ambities te vervullen?

"Ik denk vooral tijd. Veel merken zijn nog niet actief bezig met Snapchat maar dit worden er steeds meer. Daarnaast willen we ook nog gaan groeien en hebben daardoor steeds meer goede mensen nodig."

25 onder de 25 van 2016

Watermelon
Shake-on