Naturalicious

Wat: groentesappen
Wie: Michel van den Bergh en Tabe Ydo
Daagt uit: Riedel en Healthy People
Sinds: 2015
Medewerkers: 35

Michel van den Bergh gaat na zijn mixdrankje Monte Scroppino op de gezonde tour met Naturalicious: een nieuw merk 'cold pressed' groente en fruitsappen. Dat pakt hij met compagnon Tabe Ydo en funding van onder anderen Nina Storms groots aan. Van den Bergh: “Groente en fruit bevatten superpowers. Wij willen die voor iedereen beschikbaar maken.”

Naturalicious claimt de eerste hightech health company van Europa te zijn. “Met onze technologie kunnen we de houdbaarheid  van 100% rauwe en verse cold pressed juices met minimaal 30 dagen verlengen, zodat onze juices voor iedereen beschikbaar zijn op plekken waar dat niet eerder kon.” Behalve sapjes lanceert Nutralicious binnenkort een aantal 'gezonde' snacks, die zowel on- als offline verkocht zullen worden.

De gevestigde sapmerken die geen 100 % natuurlijke producten leveren, gepasteuriseerd zijn en conserveermiddelen gebruiken kunnen hun borst natmaken. Naturalicious wordt door Vrumona landelijk gedistribueerd en is online en bij Albert Heijn (en binnenkort bij Marqt) verkrijgbaar.

Challenger50 van 2016

NICE, Nina Weerman
Jeroen Starrenburg, Denis Joannides, Onegini
Roland Wiechert
Thomas Bunnik, Pritle
Amber Mobility, Steven Nelemans, jonge ondernemer, Sprout, deelauto's
Melanie Rieback, Radically Open Security
Manon van Essen
Proforto