Snappcar

Stem op deze campagne door hem hieronder te liken!

 

Wie: Snappcar
Wat: Peer to peer autodelen
Doel: 100.000 euro
Platform: Oneplanetcrowd
Behaald: 560.125 euro
Aantal investeerders: 481
Waarom genomineerd: SnappCar wist het doelbedrag met 560% te overschrijden! Een spraakmakende campagne die zonder twijfel in deze selectie hoort.

Een auto staat gemiddeld 23 uur per dag stil. Zonde, want iemand anders kan er in de tussentijd mooi gebruik van maken. SnappCar maakt sociaal en slim rijden mogelijk door via een website particulieren hun auto met anderen te laten delen. Om hun onderneming te verbeteren, het team uit te breiden en in Europa voet aan de grond te krijgen, startten ondernemers Pascal Ontijd en Victor van Tol vorig jaar met crowdfunding via platform Oneplanetcrowd. De 'SnappCrowd' stapte gretig in en het doelbedrag dat de beide heren voor ogen hadden werd in korte tijd ruim overschreden. SnappCar haalde 560.125 euro op bij bijna vijfhonderd investeerders.

Dutch Crowdfunding Awards

BrightNL