Watermelon


Wat: multichannel klantenservice dashboard
Wie: Alexander Wijninga en Charl Haas
Sinds: 2016

Klantencontact wordt steeds belangrijker. Het onderhouden van een goede relatie met klanten helpt een organisatie zich te onderscheiden van concurrenten.

Maar het toenemende aantal vragen die online en via social media kanalen binnen komen, kan het klantencontact een chaos worden. Continu switchen van je Facebook Messenger inbox, naar je e-mail inbox, naar je Twitter berichten werkt niet overzichtelijk en efficiënt. Wij hebben de oplossing!

Met Watermelon Messenger zorg je ervoor dat je klantenservice goed loopt. In Watermelon Messenger kun je verschillende social media kanalen en je mail integreren. Je beantwoordt de vragen van je klanten sneller en beter, wat zorgt voor een mooier resultaat. Zo helpen we bedrijven overzicht te krijgen in het chaotische klantenservice landschap.

Daarnaast is het in de toekomst mogelijk om een chatbot te configureren in ons systeem om zo je klanten sneller te woord te staan. Een chatbot laat van alle communicatiemiddelen de snelste responstijd zien. Er zijn geen wachtrijen en een chatbot kan een oneindig aantal vragen tegelijk beantwoorden. De chatbot wordt steeds slimmer, de kunstmatig intelligente bot leert van de gesprekken die hij voert. Dit zorgt ervoor dat je een groot deel van je klantenservice kunt automatiseren.

Kortom: Wij gaan ervoor zorgen dat consumenten een betere klantenservice krijgen van bedrijven