marit_7721271

Marit
Klooster
Bedrijf:
Ruigrok NetPanel

Linkedin:
Website bedrijf:

Ik geloof dat de wereld beter wordt als alle organisaties volledig vanuit klantbelang denken en handelen. En onderzoek helpt je om je klant centraal te stellen en zo je product, dienst(verlening), communicatie en beslissingen daarop af te stemmen. Als onderzoeker ben ik de oren, ogen en mond van de klant. Ik verken hoe klanten denken, wat hun belevingwereld is, welke wensen en behoeften zij hebben, hoe zij communicatie(concepten) beoordelen. 

Ons bedrijf heeft Oog voor de klant: voor onze eigen klanten door hen te snappen en van de juiste inzichten te voorzien en voor hun klanten door te weten wat hen drijft. Wij hebben een uitgebreide toolbox tot onze beschikking, waar we per situatie de passende tools uit gebruiken.

Met 15 jaar ervaring in marktonderzoek en gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek heb ik vele vragen en situaties van diverse opdrachtgevers voorbij zien komen en een bijdrage kunnen leveren. Deze ervaring helpt mij om de juiste onderzoeksaanpak te kiezen en de resultaten betekenis te geven. Het gaat natuurlijk niet alleen maar om wat eindgebruikers vinden, maar vooral om wat je er als organisatie mee moet doen. Samen met mijn team helpen wij veel organisaties verder.  

lees meer
contact

Soortgelijke members

Jaap Geerts

Comyoo | Interactieve media

Cyrus Truijens

ABC Display

Members uit de buurt