Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Challenger50 van 2014

ContactCare

Jasper Meerding (28)

Wat: zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer
Wie worden uitgedaagd: alle traditionele callcenters
Sinds: 1 december 2009
Omzet 2013: 1,9 miljoen euro
Medewerkers: 80

Een receptie op afstand, het faciliteren van telefoonverbindingen of een volwaardige klantenservice: alle diensten rondom klantcontact kunnen bij ContactCare worden afgenomen en gecombineerd. Oprichter Jasper Meerding: ‘Met innovatieve callcentersoftware bieden we kleine en grote organisaties een totaaloplossing voor klantcontact en relatiebeheer. Er kan worden gekozen om voor het resultaat te betalen in plaats van een vast (uur)tarief af te spreken, wat gebruikelijk is in deze branche.’ Daardoor kan ContactCare voordeliger diensten aanbieden dan concurrenten. Meerding: ‘Het is onze ambitie om het klantcontact van organisaties te verbeteren, waardoor zij meer tevreden klanten hebben en de bedrijfsresultaten verbeteren.’

Auteur: Yvette Bax