info_10706521

Joost
Lansink
Bedrijf:
SKEPP B.V.

Facebook:
Website bedrijf:

SKEPP Office as a Service

Gamechanging proptech-bedrijf in de wereld van vastgoed

SKEPP is in 2013 gestart en bestaat het bedrijf inmiddels uit 3 producten. Je zou ons kunnen zien als een disruptive gamechanger in een markt die aan het veranderen is. Met SKEPP richten we ons op deze ontwikkelingen door onszelf te profileren als een proptech-onderneming, door mee te gaan met de nieuwste trends op het gebied van digitalisering en automatisering. Voorbeelden hiervan zijn Virtual Reality en Augmented Reality.

Officelisting: de Airbnb van de kantorenmarkt

Het eerste product van SKEPP is Officelisting. Hier komen vraag en aanbod van kantoorruimte samen. Bedrijven die op zoek zijn naar kantoorruimte brengen we in contact met pandeigenaren, operators en verhuurders van kantoorruimte. Het ruime aanbod aan kantoorruimten maakt SKEPP de Airbnb van de kantorenmarkt. 

Officeplanner: virtueel inrichten van jouw kantoorruimte

Een ander product van SKEPP is Officeplanner: de one-stop-shop voor de inrichting van jouw huidige of nieuwe kantoorruimte. Met Officeplanner richt je virtueel heel gemakkelijk jouw kantoorruimte in met meubilair van Officeplanner. Je hebt de mogelijkheid om het meubilair te huren, huurkoop of kopen. Voorbeelden van unieke producten van Officeplanner zijn de Meetingbox, Phonebooth, Roomdivider en Dressoir. Deze producten sluiten aan bij de flexibiliteit die organisaties wensen. Met Officeplanner creëer jij supersnel jouw droomkantoor. Officeplanner is af te nemen indien je al voorzien bent van een kantoorruimte via SKEPP, elders een kantoor hebt gehuurd of als je meubilair wilt uitbreiden.

Officekit: hospitality-faciliteiten en tech-oplossingen voor pandeigenaren 

Het laatste product van SKEPP is het smart product Officekit. Dit product biedt pandeigenaren verschillende hospitality-faciliteiten en tech-oplossingen om het algehele serviceniveau voor huurders te verhogen. Door de toenemende vraag naar flexibiliteit in de kantorenmarkt speelt Officekit in op de vraag naar ‘Office as a Service oplossingen’. Denk hierbij aan de ‘Kantoorhero’, gesponsorde lunch, 24/7 keyless access en all-in schoonmaak. Met Officekit komt er leven in een kantoorpand, waarmee jij je als pandeigenaar kunt onderscheiden in de markt. 

Office as a service, een customer journey die volledig wordt verzorgd

Office as a Service speelt in op de behoeften van de klant. De behoefte naar flexibiliteit neemt toe en de klant wil daarnaast zich thuis voelen op kantoor, boven zichzelf uitstijgen en hun passie uitleven. Een plek waar mogelijkheden zijn om te connecten, coworken en concentreren. Werken in een omgeving die optimaal aansluit bij de eisen en wensen van de werknemer. Oftewel, Office as a Service. 

lees meer

 

Persberichten