3 tips voor het juiste kerstpakket voor je werknemers

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:30:37

Persbericht - Menig werknemer vindt het uitpakken van het kerstpakket een heerlijke bezigheid. Wijn, stokbrood, kruidenboter: wat hen betreft blijft geen enkele traditie binnen de traditionele kerstsfeer ongezien. Echter zijn er ook genoeg werknemers die hun voorkeur geven aan een kerstpakket dat tijdlozer is, en die dus ook ná de feestdagen nog relevant blijft. Toch kan het lastig zijn om het perfecte kerstpakket in de wacht te slepen. Wij geven je drie tips.

Waar het uitpakken van een kerstpakket gevuld met lekkernijen een waar fenomeen kan zijn, worden we massaal steeds blijer van een kerstpakket dat langer meegaat. Cadeaubonnen die de keuze bij de werknemer zelf neerleggen zijn zo gek niet meer, en ook de luxere variant van het kerstpakket bleef niet ongezien.

Rituals pakket

Als er één merk is dat het altijd goed doet, dan is het Rituals. De producten van Rituals ruiken niet alleen lekker, maar zien er ook nog eens zeer luxe uit, en zijn daarmee al een cadeau op zich. Daarnaast zijn er, naast de individuele producten, ook Rituals pakketten verkrijgbaar. Een Rituals pakket kan bestaan uit een door jou samengestelde box, maar kan ook op voorhand samengesteld zijn.  Een douchegel, shampoo, een geurtje en zelfs geurstokjes: bij Rituals is keuze reuze, waardoor je gemakkelijk het perfecte kerstcadeau bemachtigd.

Dinercheque

Ook wanneer je de keuze bij de werknemer zelf neer wil leggen,  zijn er genoeg mogelijkheden. Sommige werknemers vinden het namelijk heerlijk om samen met collega’s het pakket vol cadeautjes uit te pakken, maar er zijn ook genoeg werknemers die het prettiger vinden om niét overweldigd te worden met een doos vol kerstgeschenken. Een cadeaubon, zoals een dinercheque, biedt daarvoor een goed alternatief. Het voordeel hiervan is dat de werknemer hier gegarandeerd blij zal zijn, omdat het cadeau doorgaans nuttiger is en daarmee beter tot zijn recht zou kunnen komen.

Samengesteld pakket

Gelukkig voor de werkgever, worden er ook kerstpakketten aangeboden die al samengesteld zijn. Waar het assortiment kerstpakketten vroeger nog wat beperkt was, heb je tegenwoordig namelijk niet alleen de keuze uit formaat en prijs, maar ook nog eens uit verschillende thema’s. Food kerstpakketten, culturele kerstpakketten, drank kerstpakketten, home and living kerstpakketten en het onder de vrouwen geliefde beauty and wellness pakket, zijn slechts enkele voorbeelden van thema’s waaruit je kunt kiezen. Ga voor een thema-pakket dat relevant is aan jouw bedrijf, en je zit al snel goed.