AA360 De kracht van de verbeelding

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:46

Persbericht - 3D scannen is een technologie met als doel om een object of ruimte gedetailleerd en driedimensionaal in beeld te brengen. Met deze technologie brengt AA360 uw bedrijf op een compleet nieuwe, maar dan virtuele wijze, in beeld. U geeft uw cliënten/gasten namelijk de indruk dat zij werkelijk in uw bedrijf rondlopen. Zij kunnen als het ware de sfeer in uw bedrijf proeven en beleven.

Gelooft u mij niet?
Het hier getoonde vloerplan van een autobedrijf is maar één van de vele toepassingen die u zelf op onze website www.aa360.nl kunt zien en beleven.

U kunt zich natuurlijk afvragen: ‘Waarom zou ik zo’n scan laten maken?

Nou ja, bijvoorbeeld omdat u uw bestaande cliënten/gasten iets méér wilt bieden of een bredere en/of nieuwe klantenkring wilt aanboren om daarmee uw omzet te verhogen.
U bent zelf echter uitermate goed in staat om te bedenken welke redenen u nog meer heeft om dit te willen.

inmiddels leert de ervaring dat u met zo’n scan op uw website tegen uw cliënten/gasten zegt: ‘Kijk, ik ben trots op mijn bedrijf en ik durf dat te tonen’.

Voor intern gebruik is het trouwens óók uitermate geschikt, denk daarbij bijvoorbeeld aan het in beeld brengen van veiligheidsmiddelen of veiligheidsvoorschriften voor uw personeel.

Waar kunt u deze scan aanvragen?
Kijk op onze website www.aa360.nl

Neemt het scannen veel tijd is beslag?
Afhankelijk van de grootte van uw bedrijfsruimte zal het ongeveer één tot twee uur in beslag nemen.

De bedrijfsscan is gemaakt en dan?
Wij gaan van de scanopnames een virtuele omgeving maken en binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een code die u op uw website kunt plaatsen én een link om op social media te delen.

Zijn er nog meer mogelijkheden?
Jazeker. U kunt een scan bijvoorbeeld uitbreiden of combineren met:
–           informatieve tags of
–           informatieve / instructieve video’s of
–           online leren
–           etc.

Wat kost zo’n scan (met of zonder uitbreidingen)?
De prijzen vindt u op onze website en geloof het of niet, voor de prijs hoeft u het echt niet te laten.

Voor welke branche is zo’n scan geschikt?
Voor elke branche met klantcontact en die daarbij de  behoefte heeft het bedrijf aan de buitenwereld te tonen. Het belang kan óók zijn om, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheidsvoorschriften, het bedrijf aan de interne medewerkers te tonen.

Heeft u (vooraf) nog meer vragen?
Neem dan via onze website contact met ons op of bel 073-8200322.

AA360 is een volle dochter van IQ4Learning BV