Accelerate your business in Europe with the right investor

Are you tired of the lengthy, inefficient search for new investors? Do you want a European investor who supports your business idea and stands behind your product?

Then join our online workshop with experts from m27 and Van Daalen & Partners on 24 September 2020.

During this workshop, we will give you insight into our efficient way to find the most suitable investor and/or business angel with GRECA, m27’s Digitalized Financial Services based on a groundbreaking matching service.

Why you should join

• Learn more about this unique matchmaking platform
  • Present your project to more than 1000 European investors
  • Book a one-on-one session with investment experts

When
Thursday 24 September 2020

Duration
14:00 – 14:30 (CET) - Introduction to GRECA, the efficient way to find an investor
14:30 – 17:00 (CET) - One-on-one sessions with investment experts

Register for the online workshop

Van Daalen & Partners is in 2001 opgericht door Jaco van Daalen. Wij richten ons al vanaf het begin op het verkrijgen van subsidie en financiering voor innovatieve projecten.

Innovatie is een onderwerp dat ons al jaren interesseert.  Door de grote verscheidenheid van branches, bedrijven en projecten waar wij voor werken, hebben wij een uitgebreide expertise kunnen opbouwen op het gebied van innovatie en subsidies.

Van Daalen & Partners is de business partner van Inspiralia voor Nederland en werkt voor de Europese subsidies zoals de SME-intrument , de Accelerator en de FTI samen met dit gerenommmeerde consultancy bedrijf, dat marktleider is in het succesvol aanvragen van deze europese subsidies voor vele europese startups en mkb bedrijven.